vrijdag 8 juni 2007

Nou vandaag is weer zo'n dag.
Ik ben hartstikke blij dat ik kan wassen, want de wasmachine is aangesloten. En dus vlijtig begin aan 3 manden was.
Ondertussen probeer ik de banden van mijn fiets op te pompen met een voetpomp, met als gevolg dat
Maar wat blijkt nu als ik de was wil ophangen? Ik heb geen droogrekje hier en de droogmolen die ik had staat ergens in onze garage met sunroof.
Nou dan die maar opduikelen tussen alle andere rotzooi.
Nadat me de nodige zooi om de oren is gevlogen had ik hem dan toch eindelijk eronderuit gevist. Wat blijkt zijn de lijnen hartstikke vuil (ja wat wil je na een verbouwing) dus ik driftig poetsen... niet schoon te krijgen natuurlijk.
Mja en nu, die was moet toch droog. Eens kijken hoe die lijn is ingerijgd. Hmmz dat kan ik zelf ook wel. Hoppa.. naar de winkel.. waslijn kopen en vrolijk begin ik aan mijn geldsparende actie; redt de droogmolen.
Na 3 uur en heel wat ergernis later is de droogmolen opnieuw ingerijgd en zo goed als nieuw. Maar het heeft me wel mijn handen gekost en heel wat ergernis. Maar nu heb ik wel.. jawel 60 euro gespaard.

Geen opmerkingen: