vrijdag 18 mei 2007

jarig

Jawel hoor het is weer zover
Ik word weer een jaar ouder.

Vroeger kon ik geen genoeg krijgen van verjaardagen (dat was voor mijn 30e verjaardag), maar waarschijnlijk heb ik het nu al zovaak meegemaakt dat de leuk eraf is, dat zou bij de efteling ook zo zijn na 30 x.
Dat heeft totaal niets met leeftijd te maken hoor. Ik ben een van de weinige vrouwen die het niet erg vind dat ze 1000 rimpels heeft of een uitgezakt lijf en rimpels op der borsten en ik lieg ook niet om mijn leeftijd, het is gewoon de keiharde waarheid dat ik 25 ben geworden.
En voor degene die dat niet geloven, dat is hun pech dan.

Gister zijn we naar de communie mis gaan kijken. Bob is boven op het oksaal geweest met Ingrid en Maurice. Dat vond hij prachtig!! De instrumenten en de ruimte natuurlijk.
Hij snapte overal niets van , hoe muziek uit ijzer kon komen. maar toen hij wegging had hij de grootste verhalen.
Maurice was zieltjes aan het werven voor de fanfares en aan het uitleggen hoe de de instrumenten heetten en werkten.
Bob was helemaal holderdebolder van alles, zo mooi vond hij het.
Thuis gekomen riep hij dan ook enthousiast: ik ga ook muziek maken!!!!!!!!!! Pianoles!! (als er 1 soort instrumenten niet in een fanfare zitten dan is het houten instrumenten)

Jammer dan Maurice volgende x beter je best doen ;-)

Geen opmerkingen: