maandag 9 juli 2007

weer thuis

De vakantie was geweldig.
Veel regen en het pictoschema van Bob natuurlijk vergeten , als mede mijn vest dacht ik, wat ik de laatste dag (toen was het droog en warm) terugvond.
De jongens hebben zich ondanks de regen prima geamuseerd en Bob heeft op een paar uitbarstingen na, het heel goed gedaan.
Ik heb alleen meer modder dan rosé mee terug genomen. Maar het gaat erom dat de jongens het leuk hadden.
Zelf heb ik dankzij Frank ook een geweldige vakantie gehad. Die heeft de kinderen vaker meegenomen op een wandeltocht of naar het meer, waardoor ik lekker een boek heb kunnen lezen of kunnen keuvelen met Ingrid.
Dus al met al hebben we allemaal een echte vakantie gehad.
Bob sprak zelf een woordje Frans, mecri bonjour au revoir en trois ballets (dat moesten baguettes zijn haha)
En gister toch nog een kleurtje gekregen in eigen land, dus al met al komt het allemaal goed.
Mijzelf heeft de vakantie ook echt goed gedaan.
Ik ben totaal tot rust gekomen en ik heb krom gelegen met Ingrid en Frank en alle rosé wat we hebben gedronken. Ik denk dat we de camping wakker hebben gehouden met ons ge-yatzee.
En de kinderen? Nou die hebben bijna geen ruzie gehad onderling.
We stonden wel raar te kijken dat Bobje en Maud in Dijon ruzie hadden en daar hebben we eens hard om moeten lachen. Zo'n kleuterruzie is best grappig.

Dijon is overigens mega-shoppen. Wat heb ik daar gekocht voor de jongens zeg. Ik was zelf met de jongens gaan winkelen toen Ingrid en Frank naar het dierenpark gingen. (ja wonder boven wonder verkozen de jongens de stad en winkelen).
Maar toen Ingrid zag wat ik had gekocht baalde ze wel een beetje en zijn we de dag erna met Bobje en Maud terug gegaan.
En nog geshopped till we dropped op een terras waar we 5,40 betaalde voor een biertje.
Frank is die dag met Bas en grote Bob naar de boerderij van Guido geweest. Een prachtige boerderij met een prachtig niet onderhouden woonhuis.
Ik kreeg al weer verbouw kriebels, maar met de gedachte aan onze eigen verbouwing die nog niet af is... Laat maar.

Kort om en ik had niet gedacht dat ik dat zou zeggen.. VOOR HERHALING VATBAAR om met Ingrid en Frank op vakantie te gaan.

Geen opmerkingen: